luni, 15 februarie 2021

Matei 3:12-17

Evanghelia după Matei Capitolul 3 versuri 12-17


12. Acela Îşi are lopata în mână, Îşi va curăţa cu desăvârşire aria şi Îşi va strânge grâul în grânar; dar pleava o va arde într-un foc care nu se stinge."

13. Atunci a venit Isus din Galileea la Iordan, la Ioan, ca să fie botezat de el.

14. Dar Ioan căuta să-L oprească. "Eu", zicea el, "am trebuinţă să fiu botezat de Tine, şi Tu vii la mine?"

15. Drept răspuns, Isus i-a zis: "Lasă-Mă acum, căci aşa se cade să împlinim tot ce trebuie împlinit." Atunci Ioan L-a lăsat.

16. De îndată ce a fost botezat, Isus a ieşit afară din apă. Şi în clipa aceea, cerurile s-au deschis, şi a văzut pe Duhul lui Dumnezeu coborându-Se în chip de porumbel şi venind peste El.

17. Şi din ceruri s-a auzit un glas care zicea: "Acesta este Fiul Meu preaiubit în care Îmi găsesc plăcerea."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Matei 6 16-34

 16. Când postiţi, să nu vă luaţi o înfăţişare posomorâtă , ca făţarnicii, care îşi sluţesc feţele, ca să se arate oamenilor că postesc. Ade...